сряда, 22 юни 2011 г.

Изненада изненада...

Здравейте мили ми смехурковци...

От известно време блога ми започна да става доста посещаем и това много ме радва. И за да бъде пълен с все повече красоти имам една интересна идея, а именно да изненадвам моите мили последователи с малки изненадки. За тази цел обаче ще трябва и вие да помогнете малко. Иска ми се да направя списък с хората които ме следят и с техните рождени дни. Обичам да изненадвам хората и знам колко е приятно и романтично човек да бъде уважен с нещо малко и на рождения си ден да се почувства специален.
Тази идея изникна в мен подреждайки част от нещата на сина ми (защото това дете вярвайте ми пипа навсякъде (изучава света около себе си)Та когато моя син Венко се роди едни мили Орисници (да не ги изброявам че са много) направиха чудесен подарък на сина ми за което съм им адски благодарна пазя всички картички в специална кутия така че като порасне този малък изследовател да си ги разгледа с интерес. Та моля всички които четат това в блога да ми изпратят рождената си дата и адреса си на k.arsenova@gmail.com

Лек и успешен ден на всички !!!

Катя

Няма коментари:

Публикуване на коментар