неделя, 22 април 2012 г.

Честит Рожден Ден на мен !!! Happy Birthday to Me

снимката е взета от Интернет
След броени часове пораствам с една година повече- не казвам че остарявам защото все пак ще стана на 26. Като погледна назад във времето не мога да повярвам как мога да бъда по щастлива от това което съм сега и към което продължавам да се стремя и за в бъдеще. След себе си имам всичко за което човек може да мечтае Добро Образование, Мъжа до мен който ми помага и ме подкрепя при всяка моя постъпка и син който изпълва живота ми с най хубавите и красиви моменти. Остава само да имам малко повече време и за моето хоби което от както открих съм безкрайно щастлива че с един малък жест мога да зарадвам и най тъжния човек. Хора продължавайте да творите това прави живота ни по хубав и по шарен. Честит Рожден Ден на мен ! Катя

7 коментара:

  1. Честит рожден ден, Кате! Желая ти винаги да бъдеш така удовлетворена от живота, да имаш повече моменти, които предизвикват усмивка на лицето ти и много творческо вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден!Пожелавам ти много здраве,щастие,късмет и още много цели ,които да постигнеш!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит рожден ден и от мен! Да си все така щастлива, креативна и удовлетворена, и в личен, и в професионален план!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Честит рожден ден! Бъди здрава и се радвай на малките неща в живота-малките крачки напред към целта, малките победи и малките радости, които даряваме на близките си!Точно тези малки неща ни носят огромно удовлетворение.

    ОтговорИзтриване
  5. Честит рожден ден и от мен! Бъди здрава и запази щастието си, а може и по-голямо да го направиш ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Честит рожден ден, Кате! Бъди радостна и светла, доволна и все по-щастлива!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви за милите думи момичета !!!

    ОтговорИзтриване