сряда, 9 март 2011 г.

Поръчки Поръчки Поръчки

Здравейте Момичета. Не успях да честитя вчерашия празник на всички вас но се надявам да сте прекарали един незабравим момент както беше и при мен.
След като раздадох картичките си за осми март на близки и приятели ми се даде възможност да направя и няколко поръчки. Понеже свекърва ми е заместник директорка в една дестка градина бяха подготвили пролетно тържество за осми март и с колежки бяха решили всяко детенце да подари на майка си картичка за осми март. На нея много и хареса моята и ме помоли да направя 22 броя от нея за децата със специално послание. Ето ги и тях. Промених малко визията за да не са абсолютно същите.
Още от свети Валентин бях подготвила една камара от мини картички и ги раздадох на няколко места. Беше трудно защото много цветарски магазини отказваха да ги взимат защото никой вече не бил купувал картички за празниците и в началото малко се притесних. Но намерих едно специално магазинче което е както за цветя така и за подаръци и собственичката му се изненада от малките картички които бях направила. И сега с голям интерес хората си купуват от нея мои творби какво по хубаво от това? Вече съм горда да споделя че продадох първите си 40 мини картички. Надявам се все така да ми върви и да радвам с моите творби хората.
Лек Ден и на вас и продължавайте да творите Фурийки.

3 коментара:

  1. Много мило от тяхна страна.
    Надявам се скоро да имаш още много поръчки :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Това е чудесно! Поздравления и нови успехи!

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления, по вода да ти върви и с дъх на пролет!!!!

    ОтговорИзтриване