четвъртък, 17 март 2011 г.

За един Рожден Ден / For a Birthday celebration

Привет !!! Сестричката ми наскоро ми даде задача да направя картичка за нейн приятел който на 24 март имал рожден ден. Чудех се какво да представлява тъй като не го познавам лично и не знаех какво харесва. Тогава реших че картичка със цветни знаменца би зарадвала всеки рожденник. Аз лично смятам че ако и шрифта беше цветен щеше да бъде по красива но тъй като съм ограничена с разкарването до близката книжарница се наложи да ползвам безцветния си принтер от вкъщи. Ето какво се получи.


4 коментара:

  1. винаги много са ми допадали такива картички с цветни знаменца и мисля, че и при теб се е получило много добре, стилно и издържано.

    ОтговорИзтриване
  2. МНОГО,МНОГО,МНОГО ми ХАРЕСВА!!!
    Станала е семпла,но и закачлива!
    *<(:о)

    ОтговорИзтриване
  3. Винаги е предизвикателство да направиш мъжка картичка, а ти си се справила чудесно - носи празнично настроение

    ОтговорИзтриване